Frisse Blikken op Radio 1 en Radio 2

Na een succesvolle radiocampagne 2 jaar geleden heeft consultancy-bureau Frisse Blikken ervoor gekozen opnieuw een radiocommercial te lanceren. Dit keer op Radio 1 en Radio 2 gezien de doelgroep, grote organisaties met uitdagingen waar ze een frisse blik van een jongere professional bij kunnen gebruiken. De commercial is te beluisteren via de website van Frisse Blikken.

Mathijs van Duurling, directeur van Frisse Blikken: “Twee jaar geleden hebben we voor het eerst een radiocampagne gedaan. We hebben er voorafgaand best veel discussie over gehad, want is radio wel fris genoeg? Uiteindelijk hebben we besloten om het wel te doen, want ondanks dat het niet echt het medium is van onze generatie is het dat nog wel degelijk van onze klanten/ opdrachtgevers! We gingen het dus doen maar dan maar wel op onze manier. Dus zelf in de lead over het concept, en zo veel mogelijk zelf produceren. Dat is gelukt, het concept hebben we helemaal zelf bedacht en uitgewerkt, en ook alle stemmen die je hoort zijn van ons zelf.”

De resultaten van deze eerste campagne waren boven verwachting goed. Mathijs: “Je krijgt daarin reacties van drie categorieën: 1. Bestaande klanten vinden het leuk om te horen en zijn bijna een beetje trots dat wij zo professioneel en groots naar buiten treden; 2. Bij relaties waar we al even geen contact mee hebben gehad komen we weer top of mind en 3. Volledig onbekende nieuwe klanten komen op ons af met nieuwe kansen.  Op deze manieren verdienen de campagnes zich direct en zeker indirect volledig terug.”

Frisse Blikken richt zich op drie soorten projecten: talentontwikkeling, strategie-activatie en verandertrajecten. Zij zijn sinds juli 2019 een deelneming van Antea. Het belang van Antea bedraagt 53%.

Frisse Blikken op Radio 1 en Radio 2

Antea Participaties in het kort

Antea Participaties verstrekt risicodragend vermogen aan ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf. De aandacht is gericht op jongere bedrijven met een groeipotentieel en een ‘track record’ van enkele jaren. Daarnaast gaat de interesse uit naar volwassen ondernemingen in de expansiefase of bedrijven die te maken krijgen met een management buy-in / buy-out als oplossing voor een opvolgingsprobleem van de DGA.