Frisse Blikken College Tour

Antea-deelneming Frisse Blikken heeft het initiatief genomen om voor haar consultants een webinar op te zetten waarin succesvolle ondernemers hun ervaringen delen. Na Hugo de Koning van Young Capital was het op 5 februari jl. de beurt aan Robert De Boeck van Antea. Het Antea-kantoor was hiervoor omgebouwd tot een televisie-studio. In een College Tour-achtige setting vroeg Frisse Blikken-directeur Mathijs van Duurling hem het hemd van het lijf over Ondernemerschap. Hij vertelde hoe hij Antea gestart was en waar Antea op let bij de selectie van ondernemers. De 70 deelnemende consultants hadden heel veel vragen voor De Boeck, die deze met veel plezier beantwoordde om zijn 30-jarige ervaring met ondernemers en het MKB te delen met de jonge consultants (“de Frisse Blikkers”) van dit onderscheidende consultancy-bureau. De mooiste vraag was of er nog andere Antea-deelnemingen zijn die een frisse blik van jongere professionals kunnen gebruiken bij verandertrajecten, talentontwikkeling of strategie-activatie. Van cross-selling was in dit seminar al sprake. Er waren voor de Frisse Blikkers prachtige producten van Antea-deelneming Ten Cate (ondermode) te winnen tijdens de Antea-quiz.

Antea Participaties in het kort

Antea Participaties verstrekt risicodragend vermogen aan ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf. De aandacht is gericht op jongere bedrijven met een groeipotentieel en een ‘track record’ van enkele jaren. Daarnaast gaat de interesse uit naar volwassen ondernemingen in de expansiefase of bedrijven die te maken krijgen met een management buy-in / buy-out als oplossing voor een opvolgingsprobleem van de DGA.