Ieder jaar organiseert Antea een netwerk-event voor de directies van de portefeuille-bedrijven. Na een bijeenkomst over AI vorig jaar was nu gekozen voor het thema Pricing. Op 3 juli jl. kwamen 25 directeuren van Antea-deelnemingen samen in Den Haag om te praten over prijsstrategie. Door Antea waren 2 externe sprekers uitgenodigd om hun adviezen over het verhogen van prijzen te delen: Kay Cronnen van Crowth en Joeri Schouten van Sweav. Zij gaven aan dat het verhogen van prijzen de meest effectieve manier is om de winst te verhogen, veel meer dan het vergoten van omzet of het besparen van kosten. Dit terwijl veel MKB-bedrijven nauwelijks gebruik makt van dit instrument en vaak zelfs terughoudend is om prijzen te verhogen. De focus ligt veel vaker op omzet of kosten. Na de workshop werd genetwerkt tijdens een borrel en diner in Brasserie Fred op de Frederik Hendriklaan in Den Haag, om de hoek bij het Antea-kantoor. Er kan worden terug gekeken op een geslaagd evenement.