Vrijdag 31 januari jl. heeft Antea-deelneming Frisse Blikken het nieuwe decennium afgetrapt tijdens het event “What’s Next?!“. Tijdens dit event namen zij hun relaties mee in dé thema’s voor de komende 10 jaar. Het was een bruisende middag met o.a. live radio. Ook openden zij een offlinecafé, kon je reflecteren op jouw toekomst in de spiegelkamer én bouwden zij ‘The History of the Future Experience’.
Tijdens deze multimedia-experience werden de gasten meegenomen op een reis van het jaar 2000 tot en met 2030 op de thema’s ‘War on talent’, ‘Learning & Development’, ‘Digital Transformation’, ‘Sustainabilty’ en ‘Open innovation’.
Op dit event werd ook de Fresh Award uitgereikt voor het beste project van het jaar. Deze prijs ging naar ASML waarbij Frisse Blikken via 2 ontwikkelde digitale frames 300 nieuwe mensen per maand wegwijs maakt binnen ASML.
Antea heeft sinds vorig jaar een belang in Frisse Blikken van 53%. Frisse Blikken is een consultancybureau, opgericht in 2011 en bestaat inmiddels uit 90 young professionals. Hun niches zijn: talentontwikkeling, strategie-activatie en verandertrajecten. Klanten zijn o.a. ING, Heineken, KPMG, Arcadis en ASML.