SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk bundelen hun krachten als één krachtig, full-service bureau in de creatieve sector. De fusie wordt gesteund door Antea, die instapt als aandeelhouder. Het nieuwe bureau opereert onder de naam SuperRebel.Agency en telt meer dan 70 medewerkers verspreid over de vestigingen in Amsterdam en Breda.
De samenwerking brengt brede expertise samen op het gebied van branding, reclame, social media en digitale transformatie. Met een uitgesproken focus op creativiteit, technologie en innovatie wil het nieuwe bureau grenzen verleggen, onder meer door de inzet van AI en andere opkomende technologieën.
Het nieuwe SuperRebel.Agency positioneert zich met de slogan “Where Brave Brands Become Famous”, een duidelijke missie om merken te helpen opvallen én meetbare resultaten te behalen door middel van creatieve en strategische communicatie.
“We zien deze fusie als een heruitvinding van wat een creatief bureau kan zijn,” aldus Lodewijk Varossieau, oprichter van SuperRebel.Agency. “We combineren het beste van strategie, innovatie en creativiteit.”
John Lommers, Chief Strategy Officer en oprichter van Today’s Milk, vult aan: “We willen klanten niet alleen zichtbaarheid geven, maar echte impact laten maken met creatieve ideeën, versterkt door technologie.”
De betrokkenheid van Antea biedt niet alleen financiële slagkracht, maar ook strategische ondersteuning om het bureau te laten groeien via een actieve buy-and-build-strategie.
Volgens Roelant Scheepens, partner bij Antea, is de fusie een logische stap: “Deze drie bureaus vullen elkaar perfect aan en bieden samen het communicatiepakket waar veel bedrijven naar op zoek zijn.”
Als onderdeel van de fusie blijven het populiarie platform The Best Social Media en de jaarlijkse The Best Social Awards zelfstandig opereren. Beide initiatieven blijven gericht op het belonen en onder de aandacht brengen van creatieve en opvallende content op.
SuperRebel.Agency is de achtste participatie van Antea Participaties IX. Het belang van Antea bedraagt 56%.