Vanaf 5 maart is Antea met een 3-tal verschillende radiocommercials te beluisteren op BNR nieuwsradio. Het primaire doel van de radiocampagne is om de naams- en propositiebekendheid van Antea bij beslissers (ondernemers) en beïnvloeders (fusie- en overname-adviseurs, accountants e.d.) positief te beïnvloeden. Met de commercial communiceert Antea haar belangrijkste toegevoegde waarde, het netwerk van maar liefst 300 informal investors, naar de doelgroep. De kring van participanten bestaat namelijk nagenoeg zonder uitzondering uit succesvolle (ex-)ondernemers die als klankbord dienen voor het management van onze bedrijven.
De commercials belichten de 3 transactiesoorten waar Antea zich op richt: groeifinanciering, de management buy-out en de pre-exit. Deze laatste, waarbij een DGA een deel van de aandelen aan een investeerder verkoopt vooruitlopend op een algehele exit op termijn, ondervindt steeds meer belangstelling van ondernemers. Een DGA bereikt daarmee niet alleen een stuk risicospreiding, hij verkrijgt daarmee ook een klankbord die kan helpen bij de verdere groei en de exit de komende jaren.
De commercials zijn vanaf 5 maart a.s. gedurende de rest van dit jaar op verschillende tijden te horen op BNR. Via onderstaande media player kunt u alvast een voorproefje nemen.